0172-472492 di-wo-vr-za 10-17u 0172-472492 di-wo-vr-za 10-17u KvK 28056567 (Erik Boeré Philatelie)  |  Veelgestelde vragen  |  Neem contact met ons op

Inloggen  |  Registreren  |  Bestellingen

  
  

Veelgestelde vragen

Producten en bestellingen

Hoe kan ik zoeken naar een bepaald product?

Als u zoekt naar een specifiek product, gebruik dan de zoekmodule in de koptekst van de site. Vul hier in waar u naar zoekt. Als dit niet kan worden gevonden, wordt er een lijst met overeenkomende resultaten weergegeven.

Kan een bedrijf een bestelling plaatsen op uw website?

Ja, Treinenbeurs.nl (treinenbeurs.nl) accepteert ook bestellingen van bedrijven. Om een factuur te ontvangen met alle correcte bedrijfsinformatie, vragen we u alle benodigde velden invullen bij het aanmelden of tijdens het plaatsen van uw bestelling.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil ontvangen op een ander adres dan het adres gekoppeld aan mijn gebruikersaccount?

Nadat u de artikelen in uw winkelwagentje bevestigd heeft door op “afrekenen” te klikken, krijgt u de optie om een ander adres in te voeren voor levering van uw bestelling.

Mijn gebruikersaccount beheren

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Als u uw wachtwoord vergeten bent, stel dan het wachtwoord opnieuw in met de optie beschikbaar op de Login pagina.

Hoe kan ik informatie in mijn gebruikersaccount wijzigen?

Om de informatie in uw gebruikersaccount te wijzigen, moet u inloggen en naar "Account bijwerken" gaan. Deze optie is te vinden in de sectie "Mijn account".

Heb ik een gebruikersaccount nodig om iets te kunnen kopen?

Om iets te kunnen bestellen op de website, moet u een gebruikersaccount creëren. Het account kan ook worden aangemaakt, nadat u de gewenste artikelen aan uw winkelwagentje heeft toegevoegd.

Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik die heb verzonden?

Als u iets aan uw bestelling wilt wijzigen, neem dan contact met ons op met behulp van het contactformulier op de site. Vergeet niet uw bestellings ID mee te sturen, deze kunt u vinden in de sectie "bestelstatus".

Kan ik mijn eerdere bestellingen zien?

U kunt uw bestelgeschiedenis zijn in de sectie "bestelstatus".

Algemene vragen

Ik wil graag een artikel bestellen dat niet op voorraad is. Wat kan ik doen?

Voor meer informatie betreffende de beschikbaarheid van het artikel, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier dat te vinden is in de voettekst van de website.

Ik wil graag meer informatie ontvangen die niet op de website te vinden is. Wat kan ik doen?

In dit geval kunt u het beste contact met ons opnemen via het contactformulier dat te vinden is in de voettekst van onze website.
  
  

  

Winkel op merk

  

  

Tags

  


  

Nieuwsbrief

 
Wilt u berichten ontvangen per email over kortingen, speciale aanbiedingen en nieuwe producten?